הקרב יוכרע? 'פגישה מכרעת' בין ישראל פרוש לח"כ אשר

פנחס בן זיו 1 Comment on הקרב יוכרע? 'פגישה מכרעת' בין ישראל פרוש לח"כ אשר

פרסום ראשון: היום יפגוש רה"ע אלעד את ח"כ יעקב אשר, שמונה מטעם דגל התורה כאחראי על העיר. אחרי החלטת מרן הגר"ד לנדו לתמוך בו – פרוש מבין שהתמיכה של דגל מגיעה עם סל דרישות שיצטרך כמובן לכבד

ישראל פרוש יעקב אשר
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ההסכם יופר? פרסום ראשון כי הבוקר (רביעי)  יפגוש ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש את חבר הכנסת יעקב אשר, שמונה מטעם דגל התורה כאחראי על העיר בעניין הבחירות המקומיות. זאת כשברקע ש"ס מנופפת בהסכם שדגל התורה חתמה איתה עליו, במערכת הבחירות המוניציפליות הקודמת – הסכם לפיו הפעם דגל צריכה לתמוך במועמד ש"ס, יהודה בוטבול.

לקראת פגישת פרוש הבן וח"כ אשר, הצדדים מגדירים זאת כ"פגישה מכרעת", אחרי החלטת מרן הגר"ד לנדו שליט"א לתמוך בישראל פרוש. פרוש, שמבין שהתמיכה של דגל בו לראשות העיר מגיעה עם סל דרישות שיצטרך לכבד, מתכוון כמובן להיענות לדרישותיהם מאחר ותמיכתם קריטית לו לניצחון בבחירות על פני בוטבול מש"ס.

עוד מדווח כתבנו כי בימים האחרונים אשר עלה למעונם של מרנן הגרמ"ה הירש והגרמ"צ ברגמן שליט"א כדי לשמוע את דעתם בעניין הבחירות בבני ברק ובאלעד. בסביבתו מבהירים שבניגוד לדיווחים, נושא הטלת וטו על מועמד אגודת ישראל, חנוך זייברט בבני ברק – כלל לא עלה לדיון.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    כדאי שכל העסקנים יפנימו שלא כל המצביעים עשויים מגוש אחד של עדר כבשים כנוע שמשרת את האינטרסים האישיים שלהם